Ben de bebeğim 3 buçuk aylık iken regl oldum. Telefonda uygulamaya başlangıç tarihini yazayım diye girdim bi baktım hamile kalmadan önce olan regl düzenime göre de o gün regl olmam gerekiyormuş 1 senede düzenim bozulmamış😁 2. De aynı düzende mi olacak merak ediyorum