Alalı 3-5 gün oldu herhalde. Buradaki arkadaşların tavsiyesi ile kağıt poşetin içine yanına bir elma ile birlikle koydum. Bugün baktığımda rengi hala yeşil ama parmağımı basinca baya eziliyor ama yeterli olgunluğa ulaşmış mıdır? Yoksa birkaç gün daha durmalı mı rengi yeşil olması normal mi ? İlk aldığımda taş gibiydi.