muserref20 Arkadaşlar bebeğim 10 aylık hala dişimiz çıkmadı. Bebeğimden birkaç gün önce doğan bebişin bile 3-4 dişi var. Bu normal mi doktor normal diyor ama yinede size sormak istedim sizlerin bebişler ne zaman diş çıkardı?
2kizbiroglan muserref20 gayet normal cnm 15 aylık oğlum bir hafta önce ilk dişini çıkardı.zamani var demekki .
Simge2507 muserref20 bebeğim ilk dışını11 aylık çıkardı şuan 16 aylık 9 dişi var hepsi birden çıkmaya başladı