Bugün bu şikayetten doğum doktoruma gittim ve mantar olduğunu soyledi bence siz de gerçekten rahatsız olup ciddi bir sorun olduğunu hissediyorsanız daha fazla ertelemeden doktorunuza danışın. 11 ay olmak üzere doğum yapalı rahatsız eden koku yoğun akıntım vardı ilaçların yani sıra bana da nioli yağı önerdi doktorum, henüz deneyimlemedim faydası olacak mı bilmiyorum…