Ceren55
Benim kızım da 17 aylık olucak yürümüyor. Biz de kalça çıkığı vardı ameliyat oldu bir yaşında alçısı çıktı 3 ay bacakları alçıdaydı alçı çıktığın da bacaklarını hissetmiyordu. O yüzden şuan normal görüyorum ama içimde hâlâ endişe var neden yürümüyor diye. Sizin ki koltuklara tutunup duruyor yürür bazıları geç yürüyor. Benim kızım bacakların üstüne bile basmıyor şuan desteksiz. Ancak benim zorumla bi kaç saniye basıyor sonra geri kırıyor. Dizinin üstüne tek tutunuyor koltuk desteğiyle. İnşallah bi an önce yürürler🙁