Lazziya23 Merhaba Kullandığınız gaz damlasının adını ve fiyatını biliyorsanız yazar mısınız memnun musunuz bir de?
bmsdnruzn Lazziya23 Sab simplex 350 civarı Metsil 60 tl Nurse harveys 330 Relactaz 400 Biogaia 300 civarı Zinco 110 Yakın zamanda aldım hepsi elimde olan damlalar
Selimert Lazziya23 sab sımplex diye bşydi sanırım Sünnet yaptırdığımız doktor önerdi Kullandım memnun kaldım Zaten 3 haftadan sonra hiç sıkıntısı olmadı Çatır çutur osurdu 😂 Bol rahat osurmalı dönemler diliyorum 😄
Oglumvebennnn Lazziya23 ben biog kullandım bilmem yaramadı ama aguline gaz surupu mükemmel onu oneririm bide doktor myfol verdi sanırım oda iyi
Prensesannesi96 Ben Nurseden memnum . Kaldım ama en güzeli kimyon çayı kaynar suya atın b cay kaşığı soğuyunca dikin başınıza sütten bebeğe geçer emziriyorsanız onada verebilirsiniz ve kimyonlu rezene çayı