CanselMasal Arkadaşlar yeni evim için televizyon almak istiyorum daha önce lg ve toshıba kullandım çok fazla memnun kalmadım kullandığım süre boyunca farklı bir önerisi var mı varsa hangi marka önerirsiniz
aptall CanselMasal benim 2 tane tvm var biri Arçelik diğeri onvo fenito sanırım 4200 aldım 4 ay önce ondan daha çok memnunum
CanselMasal Kingsinem evet samsung çok güzel fakat fiyatları aşırı yüksek geldi ama kalite tam anlamıyla 👍
Mutlubiri_ Phılıps markası pikselleri sönmeyen tek firmadır. O ne derseniz de önceden karınca şeklinde olanlara piksel deniliyor eski tvlerde vardı onlar zamanla söndüğü için eski görüntü kalitesi kalmaz ama phılıps de o olay yok :)
yagmure17 CanselMasal kesinlikle tv bulaşık ve çamaşır makinem arçelik lanet ediyorum aldığım güne çok kötü. 3 yıllıklar ve benimle aynı zamanda yada benden sonra alan kimse beğenmiyor hele ki bulaşık makineleri rezalet