naimeylmz Kızlar bebegim emiyor ama çok az emmesine rağmen onuda geri Peynir şeklinde kusuyor.Su 3 gündür az denilecek kdr az emiyor galiba usuttu .2 aylik bebeğim bu arada hemen kusuyor ne yapmam gerekiyor
bananeabiya naimeylmz kilo alımında sıkıntı yoksa doktorlar bir şey vermiyor. Süt fazla geldiği için ya da gazla beraber kusabiliyorlar. Bi ara benim oğlum da çok kusardı zamanla geçti
benimoglumukurtarinesraa naimeylmz dik tutarak emzirebilirsiniz ..emdikten sonra 15 dk dik tutabilirsiniz.
123aysenur naimeylmz benim bebegimde 1 aylık anca oda kusuyor hep bazen çok kusuyor üstümü degiştirmek zorunda kalıyorum bazende az çıkarıyor normalmiş sanırım bu kusmalar bende endişe ediyorum ama
Btl1313 Benim bebeğimde kusuyor 4ay 21 günlük doktorlar götürdüm dik emzir dik tut dedi sıkıntı yok dedi 7 8 aya kadar da kusarmış bebekler