Merhaba anneler.
Oğlum 5 haftalık ben de ilk anneliğimi yaşıyorum. Daha lohusalık ile boğuşurken bir de bebeğimin gaz sancıları beni psikolojik olarak mahvetti 😥 o sancıyla acı çekince ben de ağlıyorum resmen. Yurtdışında yaşıyoruz bebeğimle tek başıma ilgileniyorum eşim işten fırsat buldukça yardım ediyor.. Bebeğim gaz sancısından tam uykuya dalamıyor. Bazen o kadar sancı birikiyor ki ağlayarak meme istiyor emziriyorum bu kez emzirirken daha da sinirlenip ağlama krizlerine giriyor. Ama emmeyi de bırakmıyor . Böyle kriz durumlarında bazen mama veriyorum sakinleşmesi için. Ama genel olarak gün içinde de gazlı hep. O kadar gaz çıkarmasına rağmen bunca gaz nerden geliyor anlamadım yediklerime de dikkat ediyorum rezene kimyon hepsini kullanıyorum 😥 sizin tecrübeleriniz neler? Bu arada sab simplex ve bigaia kullanıyorum ek olarak. Sab simplex sadece çok ağlayınca veriyorum doğru mu acaba