cnndzgn atopik ciltli olabilir doktorunuza giderseniz krem yazabilir benim kızımın da boynunda vardı doktorumuz bize Hipokort diye bir krem yazdı 10 gün boyunca vazelinle karıştırıp kullanmamı söyledi ve kullandık geçti . Biz atopik ciltli olduğumuz için doktorumuzun tavsiyesiyle Bioderma atoderm kremi kullanıyoruz nemlendirmesi çok güzel , yüz ve vücuda uygulanabiliyor tavsiye ederim 😊