dddy Geçtiğimiz yaz beyaz altından bir yüzük almıştım biraz kullandıktan sonra kısmi sararma oldu aldığım kuyumcuya götürdüm parlatıp verdiler 2 hafta oldu tekrar sarardı 🙄 kullanan var mı aranızda