Merhaba benim tatlıya karşı alerjim var eczaneye gittim emzirdiğimi söyledim ve bana bu ilacı verdi sıkıntı olmaz dimi dedim hayır dedi. İlacı içtim ama bebeğimi emzirmedim reçetede emziren annelere önerilmiyor diyo. Aranızda bunu kullanan varmı veya ne zaman süt vermeliyim bebeğime fikri olan varmı ?