Baştan söyleyeyim linçleyecek olan hiç yazmasın. Kızım 27 günlük başta ilk 5 gün mama verdim severek içti sonra sütüm tam gelince vermeyi bıraktım ama fark ettim ki sütüm su gibiydi(sanki köy sütüne su katılmış gibi) ve kızım doymuyor tatmin olmuyor 1 saat aralıksız emzirdiğim oluyor. Bir de sürekli kusma oluyor öyle bebeklerde olan kusuntular gibi değil bildiğiniz ağız dolusu kusuyor ve sarı su şeklinde. Kan tahlili yapıldı bir şey çıkmadı tekrardan götürecem bunun için. Ne zaman karnını doyurup uyutsam kusmayla uyanıyor. Belki besin alerjisi vardır dedim ama sanırım onunla da alakası yok. Her neyse kusmalarından dolayı da kilo alamıyor zaten doğduğunda da zayıftı biraz kilo almasını istiyorum 3 4 gündür tekrar mamaya başladık ama zorla içiriyorum sürekli tükürerek çıkarıyor. Nasıl sevdirebilirim.