supermom11 Kızım 3 ay 16 günlük ve 3 aydır mükemmel giden düzenimiz 2.5 haftadır altüst 😓 Çok uysal, uyumlu ve boğazına düşkün olan çocuk bir anda değişti mememi reddetmeye başladı. Gündüz uykuları kesildi zorla uyutuyorum ve çok çabuk uyanıyor perişan haldeyim eşimle beraber onu eylemek için bitkin düşüyoruz. Sürekli oyun oynamak ilgilenilmek gezmek istiyor. Mememi görünce şeytan görmüş gibi bağırıyor açlıktan ölse bile almıyor çok üzülüyorum. Haftalık ölümlerde kilo alması gerekirken verdiğini görünce mecbur mama aldım destek amaçlı yoksa açlıktan baygınlık geçirecekti. Biberon ağzını küçük kullanıyorum zorlansın memeye geri dönsün diye ama nafile. Gece emiyor gündüz hiç emmiyordu şimdi 2 gecedir geceleri de ağlamaya başladı emmemek için. Göğüs pompasını çok geç aldım anca bugün elime geçti ve iki göğsümden önceden bol bol gelen sütüm ilk sağımda 25 cc ikincide 30 cc az önceki sağımımda ise ancak 40 cc çıktı 😥 Emmeye emmeye sütümü azalttı inşallah çoğalır da emmeye geri döner diye dua ediyorum. Allah yardımcımız olsun demek ki en zor dönemi bu zamanmış