E bebekten 1 kg Aptamil almıştım. İçinden 2 paket çıkıyor ya folyolu, biri normaldi bitti dün akşam ikinciyi açtım. Mamanın tadı değişik. Demir tadı gibi bi tat koku var. İade veya değişim yaparlar mı ? Bilgisi olan daha önce değişim falan yapan var mı ?