Merhaba kizlar.Kizim ek gida aliyoe 5 ayi tadim yaptik 1 haftadirda corbalara gectik
hicbir sorun yok ama kakasini zor yapior kabiza yakin bir durum.Bugün suyada baslayim dedim mama aliyor cunku hemde.Ama kizima 2 kez su teklif etdim 10ml bile icmedi agzini yuzunu asdi ittirdi kusuyoe gibi yapdi.İcmek istemedi.İlk boyle olmasi normalmi?Yoksa icmeyen bebek icmiyormu?Ben nasil su iciricem simdiŞ