Kbr_ea Arkadaşlar merhaba. Ufo’nun kule tipi ısıtıcısını aldım kaliteli olsun diye başka bir marka düşünmedim. 3500 tl idi ücreti. Ama koku yapıyor ve plastiği sağlam değil çok ince bir plastiğe sahip hiç memnun kalmadım. Sizin önereniz var mı???