hhhhhhhhh asla yetersiz hissetmeyin bu da bir süreç. Ben de ilk ay kullandım karşı komşum benden 3 ay önce doğum yaptı o yenidoğan dönemi memeden ayiramiyirdum dedi ben o kadar üzüldüm ki çocuk benim kokumu bilmiyor diye. Ama öyle değilmiş benim bebeğim öyle değilmiş bebek annesini tanimaz mi her şeyini bilir sakın endişe etmeyin. Bırakmaya gelince kararlı olun, ben bırakmaya niyetlenince tam uykudam uyanmay çalışırken vermiştim baktım bir iki kez aldı heveslendim. Yatarak emzirdim bir iki kez aldı yine. İlk uçla verdim öyle emerken ucu çıkarıp verdim o şekilde bwzen aldı bazen almadı. Duşta emzirdim hafif uykuluyken emzirdim öyle öyle bıraktım. Bırakmayı da toplam iki günde yaptım bir seferi uçlu bir seferi uçsuz şekilde. Siz de emin olun birakacaktir zaten emdigi bölge kahverengi bölge olduğu için artık yavaş yavaş kuvvetlenmis ve uçsuz şekilde memeyi alabilecek durumdadir. Bir de her emzirme omcesi memeyi burnunun ucuna vs degdiriyorum ki refleks olarak ağzını acsin memenin kokusunu alınca hemen ağzını açıyor