Betulll1996 bebe bisküvisi verme canım. Zararlı. Yani Şöyle düşünüyorum; bizim için zararlı olan bir şey, bebekler için daha zararlıdır. Ki gerçekten çok şekerli. Tabii ki senden daha iyi kimse bilemez, beni yanlış anlama işine karışmak gibi olmasın. Ben şeker kullanmayan biri olarak konuşuyorum, bir kere aldım dedim ki vereyim kızıma. Tadına baktım yani dedim ki aman Allah’ım bu nedir nedir😂 Neyse ki benim kızım da yemedi çok şekerli olduğu için. Mesela bir yaşından sonra falan tattır bilirsin hani iyice ek gıdaya alışsın diye söylüyorum. O zaman ayırt etmeden her şeyi yer inan bana. Sağlıkla büyüsün kuzucuk❤️