Mikisss Selam anneler.9ay önce 2ci sezeryanimi oldum.qaliba hamileyim,test yapdim silik çıktı.ama reglime 5gun var.çok halsizim, başım falan dönüyor diye yapdim.bebeyide istiyorum ama başına boyle bu durum gelen oldumu?sevineyimmi uzuleyimmi bilmedim…
Uykusuz-annee Mikisss doktoruma ne kadar korunmam gerek dedim 2 sene dedi dedim yanlisikla hamile kalırsam ne olucak ben bı hastaya 3 senede 3 kere sezeryan yaptım dogurturuz dedi🤣
Mikisss Uykusuz-annee oylemi ya inşallah doktorunuz şaka yapmamışdır.cok korkuyorum ustelikde spiralliyim.
Uykusuz-annee Mikisss hiç zannetmiyorum canım doktorum şehrin en iyi doktorlarındandi hastane sahibi ve başhekimdi şaka yapsaydı gülerdi🤣