Yazmelegi_ subatmasali 1 su bardağı suya 1 tatlı kaşığı Kimyon katın kaynatin ya süzün yada 1 saat bekleyin Kimyon alta çöksün ondan sonra için limon sıkıp ta içebilirsiniz
_xAzrax_ subatmasali 1 çay bardağı suyu kaynatın,1 cay kaşığı kimyonu atın, kaynamaya yakın 1 küp şeker atın, biraz bekletin soğuyunca süzüp içebilirsiniz .
bal012 subatmasali ben bir şu bardağuna bir çay kaşığı kimyon atıp içiyordum tadına alışmak için başlarda bir kaşık da şeker atıyırdum ılık su katıp biraz bekleyip içiyordum
cerenomeralp Ben kaynamış suyu bir çay bardağına koyup içine de 1 tatlı kaşığı kimyon koyuyorum 5 dk dinlendirip iciyorum
1cocuksevdasi Yazmelegi_ dün yaptım sadece 2 çay kaşığı icebildim ne berbat bi tattır o öyle kusmak istedim gerçekten bir daha da içmem zaten 😆😆 şeker de attım üstelik