Rev_-94 Malesef yapmayan çok az. Benim sütüm az geliyor düşüncesiyle biberonda mama vermeye başladım. Bebek büyüdükçe biberondan daha tazikli geldiği için meme reddi yaşıyor. Oğlum 8 aydan sonra hiç emmedi. İnşallah aynı sorunu yaşamazsınız.