Cansuz çok çok normal inanın bana 💆🏻♀️ benim geç döllenme oldu mesela normalde son adet tarihim 16 ekimdi ama biz sadece 1 gün korunmadık onda da adetime 3 gün falan vardı yani 14 kasım falandı. Sonra ben adet olamadım 30 kasımda gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı kan verdim 263 çıktı 4 gün sonra 900 küsürlerdeydi 😅 3 haftalık civarı büyük ihtimalle dedi doktor, ultrasonda görünmedi 2 hafta sonra gittim 5 haftalıkla uyumlu kese var ama bebek yok dedi 3 hafta sonra gittim bebek de oluşmuştu kalp atışı da oluşmuştu o yüzden aslında garip değil bana göre 💖aslında mesela benim bebeğimin o dönem son adet tarihine göre 6 7 haftalık çıkması gerekiyordu ama geç döllenme olmuş o yüzden değerim son adet tarihime göre çok düşüktü 🌸