Kızlar delirmek üzereyim bebeğim 11 aylık yaklaşık 7.ayından beri bunu yapıyor bazen 1 dakika da bir kalkıp bir damla da olsa içip dönüp uyuyor bugün artık cana tak etti uykusuzluk bıraktırmak istiyorum bu alışkanlığı nasıl yapıcam çok ağlıyor vermeyince nolur yardım edin..Nasıl yaparım meme emmiyor mama yemiyor sadece su.Bu arada bir sürü tahlil yaptırdık şeker vs yok alışkanlık edinmiş maalesef çoğu zaman bir damla içip uyuyor.Ama ben tükendim artık sürekli uyanıyor gece öyle gündüz öyle yardım lütfen fikir verin 🫠🫠