sibelkilic emzirebildiğin zaman sür sadece bir kere emsin yeter gerçekten çok faydalı oluyor amaç zeytinyağını sütünle birlikte yutmasını sağlamak .. kimisi direkt kaşıkla azcık veriyor ama bebeği öğürttüğü için ben göğsümün ucuna sürüp vermiştim .. ki benim kızım da çok gaz sancıları çekmişti ve kaka yapmakta zorlanıyordu bize faydası oldu 😊