Aryaarya benim bebeğimin de gündüz uykuları max 30-40 dakika, onunla alakalı olmayabilir. Aç kalıyor olsa çok huysuzlanır ve ağlar, öyle bir durumu da yoksa doyuyordur diye düşünüyorum. Tam emin olmadan mamaya başlamayın bence. Zaten 1 ay sonra da yavaş yavaş ek gıdaya başlayacaksınız, o zamanki kilosuna da bakarsınız :)