Esma_1 nedeni araştırılmadı da , geçmediği için yapılan bazı tahliller var eğer onlar temiz çıkarsa artık anne sütü sarılığı deyip kan değeri bakmayı bırakıyor doktor. Bizim en yüksek değeri 5 günlükken 15.9 idi. Gün aşırı basıldı sonrasında , düşmeye başladı ama tamamen düşmedi.3-5-7-10 günlük hep baktılar topuktan kolundan 😞 21 günlükken en son 11.9 çıkmıştı. Doktor 10’un altına inmesi lazımdı ama test yapalım bir sorun çıkmazsa artık bakmaya gerek yok dedi. Testler temiz geldi çok şükür, sonra kendi haline bıraktık zaten. Ten rengi açılması 4 ayı buldu.