ebrubudakk Merhaba arkadaşlar. 6 aylık bebeğim var ve uykuya geçişi çok büyük problem. Artık o da bizde perişan durumdayız. Bay bay night diye bir damla duydum, kullanan ve işe yarayan var mı?
Dilararden ebrubudakk artık şu uyku damlası postlarından sıkıldım. Tüm bebeklerin neredeyse uykusu sıkıntılı küçücük çocuklara içinde ne olduğunu bilmediğiniz şeyleri uyusun diye niye veriyorsunuz yahu?
Alerjikrinit ebrubudakk benim 21 aylık perişan etmeye devam ediyor ama asla kullanmadım bence kullanmayın ne kadar doğal olursa olsun karaciğere yük minicikler zaten.