Oğlum 4.5 aylık yüz üstü yatınca zor nefes alıyo gibi geliyo kalbinde üfürüm var daha kapanmadı artı reflüsü var ondan mı zorlanıyo anlamadım astım vs gibi bir sorunu varmıdır sizce video atacaktım atamadım prf. Doktora götürdük üfürüm için kardiyoloji bölümüne eğer astım vs olsaydı söylerdi değil mi ?