Gakkoyenge benim emzirme danışmanı dan (bebeğimin pediatristi) öğrendiğim bir şey var.. siz extreme başka türlü böyle abartılı yağlı falan beslenmiyor iseniz.. bebeğin ne kadar uağa ihtiyacı var ise sütte o kadar yağ vardır, bebek, meme, beynimiz arasında oynanan bir sinyal oyununun mükemmel bir sonucu bu. Dolayısı ile o yağlı mı vs diye düşünmeden olanı emzirin, biriken süt okursa da dilerseniz onu da verin mesela eds ile falan..