Ez_gii Hayat123456789 molfix aldığıma pişmanım prima dogudunda kullandım guzel ama bütçemiz ona yetmiyor
prensesikizler Lalinn bende 11 aylık ikizlerime 5 numara kullanıyorum. Dediğiniz gibi bacaklarına iz yapıyordu büyük aldım denedim ne iz ne sızdırma yaptı 5 numaradan devam ediyorum bende. Bu arada baby turco kullanıyorum.
Sare3437 Ez_gii bende 6 aydir molfix kullniyorum sizdirma olmadi ve icindeki lastiklerini yirtiyorum yoksa cok sıkıyor fazla bekletme belki iz oluyo diye sıkı takmiyosundur oyuzden fizma oluyodur
Sare3437 Ez_gii molfix in ici mavi olaninj kullaniyorum yeni cikanlarindan kimse memnun degil ona dikkat et bence
minnakkuzuu Benim bebeğim 2.5 aylık 4 no kullanıyorum sleepy natural ama bacaklarına iz yapıyor küçük geldiğini düşünüyorum bu konuda kafam karıştı bez küçük geldiğini nasıl anlarız