K2C2 bebeklerin ve yetişkinlerin referans aralıkları aynı olmaz. Hemoglobin 12,6 çok çok iyi. 6 ay-15 yaş ferritin 7-140 ng/ml normal kabul edilir. Sizin 22 çıkmış. Kime göre neye göre düşük. İçinize sinmediyse bi çocuk doktoruna gösterin isterseniz. Tsh için bir şey diyemem minik sapmalar bazen normal kabul edilir. Bebeklerdeki normal değerini tam bilmiyorum.