Blgsrra Ben sanırım hamilelik dönemimi özlüyorum,çok başka bir duyguydu hamilelik kızımın karnimda ki hareketleri filan çok hoşuma gidiyordu 🤭 Benim gibi hamilelik dönemini özleyen var mı?
mrsheisenberg Blgsrra valla hiç özlemiyorum bir önce bitsin diye baktığım bi durumdu. Çok da rahat geçmesine rağmen 🙊
Blgsrra susunbebekuyuyo emzirme duygusunu çok yaşayamadım ama uzun süre emzirmek isterdim ama olmadı 😢
susunbebekuyuyo Blgsrra bende hiç sevemedim ya annemde böyleymiş hamileliği ve emzirmeyi hiç sevememiş valla küçük kızımı 21 aylıkken kestim emzirirken midem bulanıyordu resmen
Selimikomom Blgsrra ben hamileliğim de bir öğh demedim,göbeğim çok yoktu hareketime engel değildi saatlerce yatabiliyodum öff yaa🤣🥹
Ballikizim99 Blgsrra ay hiç özlemedim desem 😅 aslında zor bir hamilelik yaşamadım ama son haftalar yaz sıcağında aşırı zordu 🙄
ikikereanne_ Blgsrra Ben de özlüyordum Hazreti Allah dedi ki özlüyordun alsana hemen bir gebelik daha😅 Kızım 11 aylık ve ben bir aylık hamileyim