Meltem_ikra Bayanlar sezeryan doğum yapalı neredeyse 40 gün olacak ama bugün farkettim ki dikişlerimin etrafı pişik gibi kızarmış ve enfeksiyon gibi hafif sulanmış bu durumu yaşayan var mı ?
kbragoktug_ Meltem_ikra benim de sarı akıntı olmuştu bitarafinda ama kızarıklık yoktu doktorum enfeksiyon değil demişti ama ben evde batikonlamistim düzelmisti, az önce fark ettim ki aynı taraf kızarmış antibiyotikli krem sürdüm inşallah enfeksiyon değildir