A2B4 babildamadan kasıt nedir anlayamadım,benim oğlumda 18 aylık oda annnee dede der çok fazla kelimesi Yok yani biseyler der mesela anlamayız ,iiiiiii der bazen de bişey isterim kafa sallar, düne kadar TV izletiyordum onu da kestim ,TV ile de alakalı olabilir mi sizinki de