Sevgi_veysi ne yaşadınız bilmiyorum tabi ama beta değeriniz elinizde. Ama ultrasonla henüz görülmemiş bir bebek var ortada. Kimyasal gebelik ya da dış gebelik olma ihtimali her zaman kese görünene kadar vardır biliyorsunuz ki. En azından ilk muayeneye gidip keseyi görüp normal gebelik süreci olduğundan emin olsanız. Sonrasında gidip gitmemek sizin kararınız. Ama böyle emin olmadan yani keseyi görmeden oluşabilecek herhangi bir komplikasyon sizin sağlığınızı etkileyebilir. Lütfen söylediğimin sizin için olduğunu anlayın. Dünya hali her şey bizim için. Ama kendinizi riske atmanızı istemem bir insan olarak