Minel-inannesi Duydum boyle bisi ama napcaz sadece darı patlatmak yetermi? Duasi bisiyi varmi? 2gecedir ful uykusuz, gunduzleri yarim saat uykuyla geziyo. Canı acıyo haliyle cok mizmiz. Ben kafayi patlatmadan bi darı patlatayim en iyisi.
medinekaplan Minel-inannesi cnm bizde firik derler nohut haşlanır buğday kaynatiriz süsleriz dağıtırız
Minel-inannesi medinekaplan yok ilk diş degil ya ilk ön 4ler geldi devami gelmeden ust azı dişleri geldi, simdi alt azılar geliyo.
medinekaplan Minel-inannesi maşallah cnm inşallah bir an önce çıkarır daha fazla acı vekmesinler yavrularımız
Ebr00 @Minel-inannesi ben yaptım iki kez dua okunuyor mu bilmiyorum ama mısır patlattım sadece öyle okumuştum bir yerde . Maalesef işe yaramadı hala dişimiz yok sancısını çekiyoruz 😬
Minel-inannesi Ebr00 yazdim ama cevap gelmeyince bende aksamustu patlattim bi guzel oturduk kizimla yedik😃 patlama sesi hoşuna gitti piti piti diye dolasti sonrasinda😊
Minel-inannesi medinekaplan bizim dünkü dari ise yaradi heralde bugün ön altta 3.dis gelmis uc vermiş 🤷