Zioszey xiaomi kullandım memnundum harika yapıyordu ama ailemiz genişleyince bana yetmedi kumtel büyük olanlardan aldım. Ama xioami nin yeri ayrıydı yani😂 telefondan kontrol ediyodum her şeyi güzel bi şekilde pişiriyodı tüm yemekler maksimum 35 dk da harika oluyodu sıfır yağ sıfır tuz kek poğaça pizza et balık tavuk yoğurt…
İmkanınız varsa Philips öneririm en iyisi o yoksa xiaomi airfry iyidir