agitmoms açık sütte bir bakteri oluyormus kas iltihaplanmasina sebep olabiliyormuş bakterilerin ölmesi için iyice kaynatmak gerekliymiş bu sefer yararlı bakteriler de ölüyor diyorlar
Pastörize süt kullanın diyorlar
Kimisi pastörize zararlı açık sütten yapın diyor pastörize sütle hem iyi tutmuyor yoğurt diyor herkes bişey diyor 🙃