AslanAnnesii12 Merhaba. Bebeğim bugün 4 aylık. Doğduğundan beri anne sütü ve mama olarak ilerliyoruz. Ne yaptıysam sütüm artmadı. Sağdığım zaman maksimum 2 memeden 60 cc çıkıyor. Sizler ek gıdaya kaçıncı ayda başladınız ? En azından tadım yoğurt vs.
beyzacmvrc AslanAnnesii12 5 ay 10 günlük iken başladık Bence biraz daha bekleyin en azından bir 5. Aynı bitirsin
Nalankasap AslanAnnesii12 tabikide 6 ondan önce bebeklerin çiğneme refleksi olmuyor hasta olduğunda nasıl doktora götürüyorsak doktorun dediklerinide dinlememiz gerek bence
Sebusebu AslanAnnesii12 5 aylıktan sonra genelde doktorlar mama içen bebeğe ek gıdaya baslatıyor. Zaten 1 aydan fazla tadım sürüyor
bbshome AslanAnnesii12 4 aylıktı yogurt meyve püresi vs vermeye tattırmaya başladım 5 ay 1 haftalık çorba vs içiyor şimdi gayet de çiğnemeyş agzını kaşıga açmayı vs öğrendi