Yigitefeninannesi_ yani illa geçilmeli mi bilmiyorum ama bizim yaşından önce bi kontrolde doktor d vitaminine devam 400lük şimdi yaşından sonra 600 demişti, ben de zaten elimde kalmadı yeni alıcam kaçlık alayım dedim 600 al yaşına kadar bi gün kullan bi gün kullanma yaşından sonra her gün demişti. O mantıkla gidersek elinizde eğer 400lük var ve bitecek gibi değilse bi gün iki puf verip diğer gün vermeyerek ilerlenebilir gibi düşünüyorum haftalık belli bi oran alınması gerekiyo 600*7=4200 eder bunu 400lükle karşılamak için 10.5 puf vermelisiniz yani en az 5 gün 2 puf gibi gözüküyor tabi sağlıkçı değilim inşallah yanlış yönlendirme yapmıyorumdur