Kızlar göbek bağımız 4 günde düştü. Suan 12 günlüğüz düştüğünden beri çok az kanama var. Kuru kan mevcut göbeğinde. Geçmedi bir türlü. Doktora gidiyoruz bekleyin geçmezse gelin diyor. Yakan doktorlar varmış? Ya da K vitamini yaptıran ? K vitamini hemen kesiyor mu kuru kanı hemen atıyor mu vücut ?