ysmygt06 Kızlar benim oğlum şuan tam 15 ay 13 günlük sadece baba diyor sizce normal mi ada felan diyor Arada nadir ada derken ne demek istiyor bilmiyorum da kafamı karıştırıyor bu durum bazen bseyler anlatıyo sanki ama mübarek yabancı dil gibi🤣🤣 oğlan çocuğu geç konuşur diyo eşim ama içim rahat etmiyo arkadaşmn kızı 1 ay küçük maşallah ne güzel konusuyo benimkinde tık yok hayvan seslerini felan taklit ediyorum yapsın diye ama yok sizce ne yapmalıyım
sadekahve_bitter ysmygt06 anne demek istiyor olabilir yada atta gitcez diyorsanız onu diyordur Doktorumuz çok istemeyerek söylemeyin ters teper demişti Şarkı söyleyerek kitaptan göstererek yapın sizde çıkarın sesleri yapar Kedi görünce beyaz kedi gördün mü diye söyleyin
kuzeyanne_ ysmygt06 canım oğluna bol bol kitap okumanı tavsiye ederim çok işe yarıyor.Benim oğlum 17 aylık anne,baba,babacım,annecim,dayı, dede,gel,mama,kelimelerini söylüyor sadece zamanla düzelecektir seninkide.Her çocuğun gelişimi farkli
Selinalpi Benimdide aynı baba ve mama diyor söylediğim herşeyi anlıyor ne istersem getirir ama konuşma Yok TV tablette yok konuşmada yok bende çok takıyorum napcam bilmiyorum
mirayyldrm19 Benim kizim pramature şuan 1 yaşında anne baba meme anneanne dede hatice diyordu ama bu aralar hic birsey demiyor nedense ama dediklerimi anliyor bazi çocuklar gec konusur erkek cocuklari kizlara göre daha geç konuşur neden bilmiyorum 😄