Bebeği besiğe koyup kenarda onu severek oturuyorum 15 20 dkda uyuyor bazen uyumuyor kaldırıp uykusu iyice gelene kadar bekliyorum gece de gunduz de aynı sekilde aynı yerde yapıyorum ama gunduz uykusu 40 dk olunca bitiyor onu nasıl geri uykuya döndürebilirim?? Yanına gitmesem ağlıyor gitsem de oyun yapıyor uykusunu dağıtıyor mecbur kaldırıyorum artık.. bi de bu yontemde kaç saatte bir kaçar saat uyutmalıyım sizce? 4 aylık ve memeyi reddediyor bu aralar sadece geceleri uyanınca emzirebiliyorum diye her uyandıgunda meme veriyorum genelde üç kere ama bu yontemle uykuya geri dönmesini sağlayamıyorum