Yekta2575 merhaba hanımlar normalde bebeğimin yüzünü hep bebek pamuğu ile ılık suyla temizlerim göz çevrelerini de silerim ama dünden beri bebeğimin gözü bu şekilde neden olur bilen yaşayan varmı ilk defa oldu
Nikita Yekta2575 kızım enfeksiyondan hastanede kalırken ağız çevresini silmiştim. Doktor aldığı ilaçlardan alerji oldu sandı. Pamukla sildiğimi söyleyince pamuğun çpk kimyasal içeren ve mikrop kapabilen bir şey olduğunu söyledi. Sizde de böyle olmuş olabilir. Geçmiş olsun
Burcum111 Yekta2575 enfeksiyon olmuş gözü. Bıkaç güne geçer. Ama dokunmayın. Silmeyin kendılıgınden düzelir. Pamuk degılde temiz bezle silmeniz daha doğru olacaktır. Çok hassas vücutları
dilara2442 Yekta2575 bizimde aynı oldu doktor gazlı bezle önce ılık su sonra çayla silmemizi söyledi ertesi güne geçti tekrarlaması durumunda da damla vermişti anne sütüde iyi geliyomuş benim oğlumun kirpik girmişti 2 gün çıkmadı ondan oldu sanırım bizde hemen geçer inşallah