Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğim var gebeyken başladı kristallerin oynaması manevra yapıldı lakin ilaç yazmamışlardı aradan 3 ay geçti şimdi yine uyandım dönüyorum uzun sürdü bu kez ilaç kullanıyor musunuz Ya da nasıl bir yol izleyelim zaten karamsarlık gelmişti şimdi tekrar yaşamak 2 çocuğumla iyice mahvetti beni