Arkadaşlar kızım 5 aylık ama göbek deliğimde şişlik varm sezeryan ile doğum yaptım. Bazen ağrı oluyor. Bu durumu yaşayan var mı? Sanırım göbek fıtığı. Gebeliğimde ortaya çıkmıştı doğumdan sonra yoktu. Yeniden oldu. Olup da tedavi olan var mı? Emziriyorum ne yapmalıyım?