LaraCroftTombRaider Mikisss spiralli ben buna üzüldüm… Hayırlısı olsun sanki gözüküyor gibi ama kan verin yine de 🫣
Catlakbiranne Mikisss Annem bana spiral varken hamile kalmış Spiral kaymış Valla bir sıkıntım yok sağlıklıyım😅
ysmygt06 Öncelikle hayrlı olsun canm sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🙏 bide spiral var diye boşalma gerçekleştiyse normal yani hamile kalman
dmlaasfkgn Mikisss Yani taktırdıktan 1 ay sonra doktor beni çağırmıştı yerinde mi değil mi bakalım diye sonra tekrar 1 yasındayken gitmiştim
ysmygt06 Mikisss sprial de %100 korunma yöntemi değil canım ben çok kişiden duydum sprial olduğu halde hamile kalan
Mikisss ysmygt06 saglikli doğuran oldumu?boyle biseyde duydunuzmu.Rabbim nasıb ederse bu bebeyi istiyorum.
dmlaasfkgn Mikisss Ya ilk takıldığında kayma olabiliyormuş kontrol ettirmek ferekiyormuş diye biliyorum hatta biz ekstra korunmuştuk o dönemde yerleşmemiştir tam diye ki halaa sprale sadece güvenmiyoruz spral+geri çekilme uyguluyoruz
ysmygt06 Mikisss Allah’ın izniyle bsey olmaz hastaneye gitte çıkart ama bir sağlık sorunu olduğunu hiç duymadım
Mikisss merkursavascisi_06 oyle duyduguma çox sevindim.iyiki bu platformu var bazen bir soru sorariz doktora git sene biz ne bilelim diye cvb verirler.boyle durumlarda doktora gidilmeli olduğunu biliyor her kes ama burda sizlərin iyiye doğru olan yorumlarınızı okudukca içimiz ferahliyir.