traineemom Bunların ne olduğu hakkında bilginiz var mı ? Kaşıntı, acı yok diyor. Vücuduna baktım başka yerde de yok. Yaşayan oldu mu ? Korkmalı mıyım ?
Melekce traineemom ya bunlar artık bı hastalık diye düşünmeye başladım oğlumun elinin yanında bu tür şeyler çıkmıştı ve inanın 20 gün kadar geçmebdun arkadaşımın kızının gözünde bu tür şeyler çıkmaya başlamış cildiye bize ilaç vermişti ama yine kendi kendine gecmisti bende Cook kafaya takmıştım
traineemom Melekce bende kafaya takmaya başladım sebebi ne yani bunların cildiye ne demişti peki krem vermişti