Fmine Merhaba kızlar benim kızım 5 aylık ama sureklı kusuyor sanırım reflüfen dolayı kılo alımıda az bu yüzden , doktorumuz bebelac thıckener yazdı onu alacağım bugün kullanan varmı kusma kesıldı mı kılo alımı ıyı oldu mu acaba
Arenilay- Fmine ben 2 bebeğimdede kullandım alerjiye bağlı aşırı kusma vardı şıp diye kesti kusmayı ve evet çok güzel kilo aldırıyor koyulaştırıcı olduğu için mamanın içine kattığınızda koyulaşıyor ve hem kusmaya hem kiloya yarıyor ortalama 1 yaşlarına kadar kullandım🌸